2014. január 29., szerda

Kipécéztek

Kipécéztek.
Visszakövettem a kezdetekig ezt a kis játékot, így jutottam el Szerához, aki kicsit nosztalgiázni szeretne, ezért elindította e láncot. Aki pedig engem kipécézett, nem más, mint Lidike. Náluk olvashatók a játékszabályok.



Akkor hát játszunk!

7 dolog rólam:


  1. Szeretem az építészetet.
  2. Imádom a gugyám.
  3. Szeretek játszani.
  4. Szeretem a dolgokat megtervezni, hogy aztán  még véletlenül se sikerüljön betartani semmit, és spontán alakulhasson minden... :D
  5. "Akril kádra, és épített zuhanyzóra" szavazok.
  6. "Folyó ügyeink", úgy tűnik, jó mederben folynak.
  7. És már nem zokogok semmin, kevésszer lepődöm meg manapság.
Akiket kipécéztem:

  1. Piszke
  2. Csibe
  3. Frater
  4. Baratella
  5. Gasztromán
  6. Tomi
  7. Nyözö
És még Annamariet is, csak az ő esetében megelőztek volt, valamint many many more...!




Nincsenek megjegyzések: